Tuesday

Hej på er!
Då vare Tisdag igen då och andra dagen i skolan. Det har varit helt okey än så länge men snart börjar väl allvaret igen.
Gick upp typ 07.30 ovh va klar typ kvart i noi elr nått sen blev det datorn en snabbis sen körde mamma mig till skolan .=) snäll mamma jag har(a. Även fast att hon hade varit ute och jobbat natt. hihi. Efgter skolan gick jag upp till Niclas slutatde typ halv 2 tror ja? Sen kom även Sophie upp :D så prata lite med henna och Jossababe. Var även på maxi med älsk och köpte kollegeblock. Hehe. Jag och Niclas åkte hem till mig typ vid halv 6 tror ja. Så kolla lite på tven sen fick vi mat. Sen fick jag byta om och dra på träning som börja kl 20 till 21.30. Skönt att träningen har dragit igång på riktigt igen!
Så hoppade jag in i duschen på en gång. Sen datorn typ ska väl ta och sova snart. Finns ändå ingen rolig inne på msn typ. Niclas ska väl dra ut snart igen .. menmen imorron blir att gå upp kl 7.00 =/ inge kul. Men så äre.
Får se vad som händer imorron. Men det märks.


Bild från kusten. =)

En gamal bild på mig och Jossan :) Nyår förråret .Love yaa
harebra
Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0