Slapp dag..

Heej!
Då äre Onsdag igen då, vad veckorna går fort!
Imorron äre torsdag och snart helg!

Gick upp kl 7.00 idag, fixa mig och så sen dra till skolan.
Åkte med mamma =)
Idag har det inte hänt mkt skolan sen drog jag upp till Älski och kollade på "Män som hatar kvinnor"
Riktigt bra faktiskt. Men kanske lite svår att fatta ibland hehe.
Tog det mest lugnt idag jag och babe mys* love you bubbis<3
Sen åkte vi hem till mig ocj lagade oss lite mat :)
Och niclas var as hungrig som vanligt, äter som en häst typ! hehe (a.
Så äre!
Sen träffa jag även Jenny och Klara en snabbis:)
sen åkte jag hem hehe.

Imorron blire att gå upp samma tid som idag.
Imorron äre typ "fest" på skolan för op elever i matsalen hehe.
Typ får fika och lite sånt, alltid skönt att slippa lektioner hehe!
Går till kavrt i 4 imorron tror ja :S usch har inte gått så lång dag på väldigt länge :S
Menmen, kommer antagligen ha fett huvudvärk under sista timmarna i skolan.
Menmen.. Imorron blire det nog lugnt, Skolan och träning. Det är vad jag vet nu iaf.
Träffar säkert Älski en sväng också=)

Nu ska jag snart in i duschen tänkte ja :)
Sen blire väl datorn en stund till och tven, sen NattiNatti, och ringa babe såklart:)
Love you Niclas.

Har inte tagit några kort på det jag köpte igår men har skinnjacken på bilden, Syns kanske inte så bra men ändå hehe.

Harebra alla!
Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0