Måndag,Måndag

Hejsan!
Ja då var första skoldag gjord.. Det var helt okej men jag skulle gärna har mer sommarlov! Fick sluta 10.45. Men var kvar ett tag till Vänta på Jossan sen kom mamma och hämta mig nån gång. Och sen hamnade jag här, Och har ätit lite också. Måste till maxi och köpa kolleblock. Typ 4 st. hehe, märks om ja drar dit sen. Ska nog över till bjb med Baby sen kanske stannar till på Maxi då. Ska nog titta förbi hos pappa har inte varit där på ett tag nu.. Menmen vill träffa syskonen.

Skickade in till 180100 förut och frågade vem som äger bloggen www.honidaaolofsson.blogg.se
Svaret: Skrivs av en 17 årig kristinehamnstjej som gillar singstar, att shoppa och att blondera håret. Hon är grym på vettenskidor och äta kräftor.

Haha va kul, Ja att shoppa stämmer det vet jag iaf. hehe


Vi fick ett startkitt på skolan idag hehe.

Penna,Block Och ett litet hjärt sudd haha. Och plastfickan hehe.

Nej vad kommer hända idag då? ja antar att det kommer bli rätt lugnt. Menmen det märks!

Harebra bbys!
Puss // Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0