Klar för kvällen

Ja då har man precis kommit ut ur duschen, och hamnade i sängen och kolla på tven. Och datorn med såklart hehe.
Mamma och jag var ivägoch köpte mat det fick bli Mcdonalds denna söndag kväll. Ibland får man synda och äta lite skäp mat och det är faktiskt gott! okej kanske inte om man bara skulle leva på skräpmat men hehe. Nej nog om det, Imorron börjar skolan efter ett sommarlov med pissväder. Känns inte som ett sommarlov? Man känner att hösten är i luften också.. Det har börjat blåsa så och blivit kallare, Och så klart regn,regn,regn.. Imorron måste jag köpa kollegeblock till skolan.. få ta och åka till maxi ellr nått dom brukar ha det mesta. Menmen det ska iaf bli kul att träffa alla igen! Sen måste jag ner nån dag i veckan och kolla om det finns nån handledarkurs som jag och mamma kan gå. Vöre bra om jag börjar köra med mamma och inte bara bilskolan. Ska ta och stänga av datorn om en stund och kolla på tven och sen försöka sova..om nu det går.

Har hittan en skitsnygg "jacka/ tröja" från hm som jag är väldigt sugen på!
Funderar stark på att köpa den till veckan, om jag kommer till Kd.



Den fanns bara i rosa när jag var i Karlstad i fredags tyvär och kände inte att jag ville ha en rosa men den var också snygg! Dom skulle få in svarta till veckan igen.

Men men imorron får jag gå upp vid 7 ist för halv 9 för jag får åka med mamma till skolan.  Och hon måste ut till stallet imorronbitti så får åka med när hon åker dit.
Nej nu blire tven .
Harebra,
Puss
// Idaa


Kommentarer
Sandra Nordin

Riktigt snygg. Vart kommer den från? Gina kanske? : )

2009-08-16 @ 22:50:50
URL: http://www.sandranordin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0