Helg!

Hej!
Inte uppaterad på nån dag.
Men denna helg är någ en av dom bästa :)
Igår Var hemma hos jmy först en sväng, sen drog vi
Till nån pär var där i typ 10 min. Sen drog vi till adam:P
Och var där typ resten av kvällen innan vi drog ner på stan.
Va med ange på kvällen skit kul! Måste göras om:)

På efermiddagen vid typ halv 3 var vi hos mormor och morfar för mormor fyllde år:)
Fick god mat och fika=) fick med lite tårta hem också kanske ska ta mig en bit(a.

I fredags var det mest lugnt var i halles garage med frida, babe, halle, benka robin m.m
Sen träffa jag kusinen. Va med jenny och emma en sväng också:)
Sen åkte jag och älski hem till mig typ vid 2 tror ja?

Helgen har varit toppen!

jag gjorde bruna slingor i fredags.. SKIT FULT BLEV DET!
så åkte till maxi med sandra och köpte blondering, Och färga över slingorna så gått det gick. Men nu är slingorna oranga:S Usch! Men ska nog fixa till det på onsdag när jag ska iväg och klippa mig hos Frida=) Hoppas på det bästa! jag sparde några slingor typ i underhåret. Men det oranga måste bort. hade panik när jag ser hur det blev! :O kanske låter töntigt. Men är man van att ha vitt hår och sen helt plötsligt guldfärgat så äre inte
så kul.
menmen nog om det.

En bild på mitt hår.



Sparade lite brut på sidorna och underhåret.
Här var jag klar för utgång från igår=)

ah nu vet ni hur mitt hår blev..

menmen nu ska ja kila
Harebra,
Puss
//Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0