Familj

Tjo!
Då har man nyss kollat på film med älsking Kollade på W. Som börjar nu vid 21 på 4. ran :) som jag tänkte kolla på. Hehe men ska ta och duscha innan tänkte jag.

Åkte med Älskling till Bjb förut så åkte hem till pappasen. Men pappa och Linnea åkte till kga och köpte saker vet inte riktigt vad men. Jag var kvar hemma hos Vanja, Cornelia och lilla Rasmus busen :) Så goa ungar! men livliga och busiga såklart hehe.


har lite bilder som ja tänkte lägga ut:)

Det blev lite bädminton, och lite bollspel också såklart. hehe 


Har fått klippt av både Linnea och Cornelias hår, Pga av löss som gick på skolan tyvär. Men nu är dom borta! Usch!


Här har vi lilla sötnosen som sitter och ler till Niclas och han har även fått en fläskläpp han ramlade ur längen igår när Linnea,Cornelia och han busade. Men han mår bra =)

Fick inte med Linnea på nått kort iadg eftersom hon åkte med pappa till kga men hon kommer upp på bloggen nångång hon med:) Älskar er.


Och det blev såklart en kaffelatte på allt också =)

Utan socker och helt perfekt mumms vore gott med en nu!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att se på Becka, det börjar ju om 10 min.
Ska nog ta med mig nått att äta också kanske nån macka. Och sen måste jag ju ha oboy så klart love it!

Det är tomt att sova utan min Älsking saknar honom redan Love you bby! ses imorron. <3

Just ja min blogg fick en ny look tyckte den gamla var så tråkig och den ska förbättras jag lovar !

Harebra alla!
Puss// Idaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0