9/8

Hej!
Idag har det varit en bad dag ! Dagen började med att jag och älsk vaknade vid 12 typ.. låg och drog oss en stund sen upp och åt frulle, Sen greja vi lite med min dator. Och lite senare åkte Jag, Mamma,  Hugo och Niclas till morsan och bada lite och så:)  när vi åkte hem tog vi vägen förbi mormor och morfar, skulle kolla till lilla mimmi gumman som har skadat vänster bakben :/  men det har blivit mkt bättre. Hon har ett sår nere vid början av hoven som varar jätte mkt och är svullen. Men det är på bättringsväg som tur är!

Menmen efter vi varit Och kollat till mimmi åkte vi hem igen, Jag och Niclas drog över till bjb med Ange och jmy och åkte vattenskidor skit kul! första gången för både mig och Ange men det gick bra, kom upp efter ett tag hehe.


Lite bilder.

Älsk

Ange

Jmy

Jag

Det var iaf jätte kul och nått vi måste göra om, om vi får ha kvar det fina vädret ett tag till elr om det ska börja pissa igen! aja.

Lite bilder från Morsan.

Jag och Älsk, han åkte i fast han bra gärna inte vlle hehe

Hugo som bada hur mkt som hälst kom på nästan aldrig där ifrån. hehe

och sen en bild på mig :P mamma är en riktigt bra fotograf =)

Men nu ska jag och älskling lägga oss och sätta på en film vet inte vilken menmen hehe.
har det bra! Och föresten både fredag och lördag har varit en toppen dag Tack alla!
Fest hos Halle i fredags och grillning på lördagen!

//Puss Idaa


Kommentarer
Pia.L

Duktigt Ida, du står ju upp på skidorna.

2009-08-13 @ 18:20:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0