6/8

Hejhej!
idag har jag inte gjort så mkt vaknade vid 12:30 typ men vár trött ändå haha.. som somna ju inte förens vid halv 5. Men ville inte sova bort dagen nu när det är sol så jag gick ut och la mig på balkongen efter frukosten och låg där ett tag.. Annars har jag inte gjort mkt mer än att kollat på min nya bärbara dator jag köpte av Marcus för ett bra pris så jag är jätte nöjd Tack(:

Går dagen var helt okey gick upp vid 12:15 log ute i solen en stund sen ut till mormor och morfar med jossai vi tog oss en rid tur på zelma och Mimmi (: det var väldigt varm men roligt! Sen efter vi varit där åkte vi till jossans häst lady och greja lite med henne och red också. Och då kom till och med jag upp på busfian hehe. Man hon var jätte snaäll. Menmen nog om det.. Efter stall och grejs blev det dusch och lite fix, Åkte ner till stan med jossan:) och sofie baby var också med hihi. vi lyssnade på kick och så inte så rockigt, dom körde 3 låtar bara tror jag.
Menmen roligast var att träffa folket ute :) träffa jenny som jag inte gjort på evigheter så det var riktigt kul :D sen träffa jag zandrah och massa kulkul (:

senare drog jag, jossan, sofie, danne och johan till johan :) och hängde där ett tag sen kom också bella efter ett tag. Och alla skrattade sönder haha ojoj.. ja det var kul hehe. Vi drog efter en stund var hemma vid 3 typ. men somna inte förens vid 04:30 typ usch.. jag kommer somna tidigt ikv känns det som hehe.
Immorrn blire att dra till Halle :D annars vet jag inget planerat under dan menmen
Hare bra alla,
Älskar dig Niclas olsson, du betyder mer än du tror <3

pussloveya



Kommentarer
Frida

tack så mycket :D

2009-08-08 @ 21:34:42
URL: http://fraayda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0