3/8

Hej!
Det  har varit en lugn helg. Jobbade lördag och söndag, Och var ute i lördags träffa Jecka och lite folk :)
Det var kul. Var hemma typ halv 4 på natten. Körde Niclas pappa och Katja till bjb så det blev lite sent.
Men somna gott när vi kom hem och vaknade kl 13 typ på söndag morgon. Sen började jag jobbet kl 18 och slutade 22.
Var ute en sväng efter jobbet. Prata lite med jennie :) sen hem och åt lite räker och efter det blåbärspaj sen duschen sen film :) vaknade vid 12 idag frulle och så sen slappat typ. Och nu har Niclas typ åkt till kga på jobbintervju. Hoppas det går bra!

Åh Jag är så trött på detta sommar väder fyfan vilken värdelös sommar det har varit ingen sol för fem öre! Usch inge roligt alls och snart börjar skolan också. kunde ju vara lite roligt om det kom lite sol innan skolan börjar. Menmen det märks..
aja idag har jag inte gjort så mkt än sålänge har typ bara slappat. :)  Och det blir nog en rätt slapp dag idag hehe.
Och nu har jag semester i 2 veckor sen blire skolan igen då. Sista året nu och det känns bra! Hoppas det blir ett bra år i år med. :)

Nej nu ska ja se tven!

Puss / I



Älskar dig Jenny Lindeskov, du betyder så mkt för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0