24 augusti

Hej på er!
Ja idag gick jag upp typ 9.00. Ner och åt frulle sen fixa mig för skolan.
Sen kom Niclas och hämta mig. Han körde mig till skolan idag tack!
Han skulle ändå till Norge med halle. Och söka jobb och det verkade ha gått bra =)

Kunde inte var med på sista lektionen idag, Skulle på handledarkurs med mamma kl 14. Satt där tils halv 6 suck*
inge kul alls menmen,
Efter det åkte vi och hämtade mammas cykel sen hem.
Och sen fick det bli donken för min och mammas del mumms. hehe
sen blev det Maxi och handla mjölk o det vanliga typ.
Sen hem =)

Då kom Babe en sväng , tog det lugnt och kollade på tven:)
Han drog typ halv 9 igen.
då blev det datorn för min del sen duschen.


Satt och kollade lite kläder förut beställde mig en tröja:)
'
Egentligen vill jag ha en adidas men denna är också snygg:)

Sen hitta ja massa mer som jag antagligen ska beställa nästa månad har inte råd denna månad :P


Så grymt snygg tröja/jacka!


Så ser den ut bak! LOVE IT!

Och denna oxå grym!


Iband måste man lära sig att inte vilja veta allt, för det kan komma fram sanningen hos folk ..


Harebra,
Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0