16/8

Hejsan!

Gårdagen var helt okey! Jag och Älski sov hos mig. Gick upp vid typ 12 nån gång. Under dagen gjorde vi inte så mkt tog det mest lugnt. Börja fixa mig typ vid 5 med dusch och så. Sen fixa jag resten hos Niclas. Tog och fika med  mamma och Åsa också för dom kom hem till oss en sväng. Menmen var klar kl 18 men skulle vara borta vid 19 hehe, Så det blev att ta lite kort och sitta vid datorn som tidsfördriv. Vi åkte till Ange vid typ 19.30 eller nått tror jag. Det var rätt lugnt igår sjöng lite och så det var kul :)



Klar för Ange :)

Ja, Då äre ju Söndag och imorron börjar skolan vet inte riktigt vad jag tkr om det. Ska bli kul att träffa alla igen och att det är sista året.. så det ser jag framemot. Men det är bara att sälla kl på 07.00 och gå upp nu igen då.. Känns inte så motiverande hehe menmen bara att bita ihop.

Idag får vi se vad som sker ska nog ta det lugnt för det mesta kanske ta och städa rummet. Annars vet jag inte. Ska försöka lägga mig tidigt idag, men det får vi väl se hur det går.
sen försöker jag få någon att hjälpa mig att fixa bloggen, men får se om nån vill hjälpa mig. Den som kan får gärna säga till :)

Var ju i karlstad med Jenny i fredags också:) Och det är alltid lika roligt såklart. Jag köpte mig ett par grymt snygga skor  från skopunkten, En hög svart kjol från Hm och ett vanligt långt svart linne från ginatricot. :)


299 på skopunkten :) jättesköna!


Nej nu ska jag kila iväg en sväng.
Harebra
puss
// Idaa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0