16/8

Hej på er!
Har fått kontakt med en tjej via bilddagboken till att börja med som arbetar med styling! jätte söt och trevlig tjej! Har pratat lite och hon tkr att jag har fina mått och allt! Så jag fick en msn till en person som håller i en session i september-oktober , om jag inte minns fel.

Så vi får se hur det går skulle vara riktigt att få prova på!?

Skulle ni ta  chansen ?

Tänkte lägga in lite bilder på det jag köpte i karlstad i fredags :


Trosor från Lindex. Köpte ett par till som dom blåa fast svarta också. Gick på 139 kr.

Oj lite suddig bild. Men ett vanligt enkelt långt linne från Ginatricot 99 kr.


En hög kjol från H&m !99 kr. Jätte söt!


Sen skorna som jag redan lagt in men dom är från skopunkten 299 kr.


Kommentarer
Jenny Andersson

lätt att DU SKA TA CHANSEN :O

tycker jag iaf :)

2009-08-16 @ 17:08:29
madeleine

klart du ska ta chansen (:

vi lever bara en gång ida ;P

2009-08-16 @ 17:11:30
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/
Pia.L

SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-16 @ 19:00:23
Angelica

Klart du ska göra :)

2009-08-16 @ 19:54:17
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0