13/8

Heej!
idag gick jag upp typ vid 11 fär Älski skulle till tandläkeren så jag gick upp då med. Satt vid datorn en stund sen frulle och fixa mig lite. Sen efter en stund kom Jennybabe och hämta mig. =) Åkte till coop och köpte blondering så nu är utväxten borta igen , det dröjer inte förens den är tbx hehe. Efter vi var klara med färgningen och allt drog vi ner till stan till kingsroad för att beställa tid till piercing i tungan.  Så det blev det 20/10 ett tag kvar dock! Menmen bara att ha tålamod.
Efter det gjorde vi inte så mkt åkte nått varv sen prata vi lite med Niclas =) sen körde Jenny hem mig för jag ska på träning strax:)  Ska börja gå strax tänkte ja. 18.30 börjar den så det är lugnt tar 10 min att gå ner hehe. Får väl se hur det går idag har fett tränings värk haha.

Får se vart jag sover inatt det märks sen :) Vore ju mysigt att sova hos Älski såklart men vi får se :) love you<3

Nej nu ska ja ta och sätta på mig strumpoer och packa sakerna sen dra ner till träningen


Älskling och jag har 2 år och 7 månader älskar dig min underbara!<3


Harebra,
Puss // Idaa

LOVEHER




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0