12/8

Hejsan!
Ja då äre onsdag då och typ halva veckan har gått. Och snart är det måndag och dags för skolan igen. Menmen idag väcktes jag av bror vid typ 12 nån gång. Satt på tven och datorn typ och satt där en stund sen fick det bli lite frulle. Sen tven och datorn igen hehe. Sen kom Älski en stund :) mys* Och sen blev det tven en stund.. och nu här hehe. Ja vädret är bättre idag än vad det var igår iaf hehe. Men det är lite monligt ändå tyvär:/ jag vill ha sol och varmt! Så man kan ligga och sola och bada och åka vattenskidor så kul! Finns lixom inte nått åh göra. Inga pengar har ja till att hitta på nått heller =/  Menmen får se om det kanske går att åka vattenskidor sen.. om vädret vill ge med sig.

Ikv blire nog lugnt kanske drar ut en sväng med Älski annars vet jag inte vad som händer ska sova hos babe inatt iaf. =) 
Imorron äre träning igen då kl 18.30-20.
Åh fan vad gött Johan kom upp nu och jag har fått mina skatte pengar nu fan va gött då kanske man kan hitta på nått rolig till helgen då innan skolan börjar :D yesyes! kanske dra till kd (A. hehe. Shoppashoppa oyes love it! nej det märks.

Imrron ska jag nog vara med Jenny om inte planerna är ändrade hehe. Hon ska färga utväxten på mig =) skönt att få det gjort innan skolan hehe. Nej nu har ja nog inget mer att skriva för idag hehe.

Love you babe<3

Hare bra,

//Idaa


Kommentarer
Jenny

vi drar till karlstad på fredag?

2009-08-12 @ 17:23:33
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0