11/8

Heejheej!
Idag har det varit en toppen dag!
Först ringde klockan vid 07.00 men det fick bli att sova ett tag till för det var inget fint väder..
Jag,Jenny, Ange och Niclas hade tänkt att åka till skarasommarland.. men inte det. Så det fick bli att ställa kl på 10.00 och kolla om vädret blivit bättre men nej! Men jag orkade inte somna om ändå och tur var väl det! det sluta med att vi åkte till Gustavsviks badhus ist :D Och vi hade kul där med tycker ja hehe. Får vi göra om!


Var hemma vid 19:15 igen efter en lång dag i Örebro!
Fort in och gjorde mig iordning för träning som började kl 20.00. Börja gå dit vid typ 19.30.. Det var en kul träning med mkt folk för en gång skull! Så det var kul fick spela lite och så. Menmen Träningen slutade 21.30 då var Niclas utanför och vänta på mig. Jag ville pssa på honom innan jag åkte hem hihi för jag ska sova hemma inatt med. Sover hos Bäjb imorron Mys* Det är svårt att somna utan han när man är van att göra det (A. thihi.
 
Men men efter träning blev det duschen och tog mej en macka typ.. sen ble det datorn och här sitter jag än.
Imorron bile till å va med Älski tror ja=) Får se vad det blir.

Älskar dig Niclas finns inte ord till hur mkt, är så glad att jag har dig <3


Hare bra.
// Idaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0