22/4

Hej!
Idag hade jag sovmorgon till 09:45 .
men fick ta mig ur sängen 07:00 ändå för att väcka lillebror,
Sen väckte han mej ett antal gånger.
Menmen gick upp 09:40 iaf hehe.Trött! haha
men imorron börjar jag 10:15 får se om jag får sova då(a.

Idag vet jag inte riktig vad som händer, kanske träffa älski sen. och det är nog träning ikv med kan inte vara med .:(
Var hos skolsyster igår och hon trodde att jag hade inflamation foten :| usch.. har ont stackas mig haha nejdå..

Måste upp till donken någon dag innan helgen med. måste se så att jag inte jobbar till helgen.
Men det gör nog inte, Elr jag ringer och kollar upp det på en gång..
Ska på grillfest på lördag ska bli kul:)

Menmen nu ska Ida kila! Jag måste städa rummet idag ser ut som ett bomb nedslag haha

Grattis till Chriffe som fyller 18 idag ! :)

Puss*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0