20/4

Hej på er!
är dålig på att blogga jag vet, men så är det. Har inte haft orka till det bara.
sitter i skolan och ska egentligen jobba men det har jag inte heller ork till för jag är klar. vad duktig jag är (a.
Och bara för det så skulle jag jobba med samhäll och det vill jag inte hehe.

Vi har nyss haft lov då orkar man bara inte sätta sig ochj plugga igen...
Och det första vi fick börja med första dagen efter lovet är såklart nationella muntiga i engelska!
uschh.. men jag fick godkänt iaf.. menme.

Mitt lov har varit bra. Var på Elmia första helgen under lovet och det var väl helt okey.
var inte där inne så mycket och kolla dock men det gör inget hehe. Fick se lite utanför ist..
Jobbe första dagen på lovet, hehe det var väl också helt okey :) Behöver pengarna hihi
Annars under lovet har jag bara tagit det lugnt, alltd gött att vara lite lat! Elr hur!?
Har varit en del med Jossan och haft det bra! Varit med henne till stallet några dagar och så.
Sen har jag såklart varit med Älsking :) Under lovet hade jag och babe 2år & 3 månader också :)
13/ 1 -07 blev vi tsm:$

Nu i helgen blev det mest lugnt. iaf på fredagen var med Jenny :D
Sen lördag match men det gick som det jag gjorde mitt bästa iaf!
sen låg jag typ hela söndagen var så sleten i kroppen och i huvudett usch..
trodde jag skulle bli sjuk.
men får väl se hur det blir med det.
Har TRÄNINGSVÄRK JA TACK..
IDA är så bra på att stretcha Stavaning? haha

Menmen Kanske dags att göra något vettigt hehe hare bra!

Puss*








Kommentarer
Anonym

fint kort

2009-05-23 @ 07:52:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0