Välkommen till min nya blogg!

Ja då har man skaffat blogg som alla andra då. yeah :P tack bella :) 
men just för tillfället fattar ja inget haha

Idag har ja inte alls gjort mkt.. börja halv 9 idag, sluta 20 över 3,
Åkte hem till sophie, tog lite kaffe och käka lite sen plugga lite gran efter en stund kom johanna :)
Gick ut med sophies innekatter haha så sööta !
Åkte hem runt 5 satt mig och plugga vilket jag borde göra nu med . men orkar fan inte! så jävla träkigt,
sen käka lite..
kolla på SOS familj förut vid 8 med mamma och lillebror..

Nu sitter jag och pratar med jenny och hon är störd hon vägrara att säga vem hennes såkallade"kompis" är ^^
menälskar dig ändå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0