Utkast: TjOO! ...




TjOO!

Måndag idag och det är looov ! gött :)
Imorse vakna ja hemma hos älkling vid typ 10 över 6 för att rörmockarna kom eller hur det nu stavas, aa iaf, låg och drog mej till typ halv 7 sen vid typ 20 över 7 körde sofia hem mig :)
Så då somna ja så sött i min säng till klockan 12 :)
Sen runt 1 åkte ja hem till sophie och robin, och fick lite mat på köpet:)
Drack lte kaffe , och gick ner och köpte en delikateskaka:)*MUmms
Sen vid kanske halv 4 åkte vi till stallet och greja lite..
SKOJA att ja blev fett jävla blöt när vi åkte hem där ifrån! Fan va det regna och hagla haha..
Jag och sophie tog och lite varmt te och låg och slöa oss i  sängen och kolla på Röda Vita Rosen :) det va ett tag sen ja såg den :P
haha älskar att kolla på astrid lindgrens filmer :P

Hade träning kvart över 7 Så åpkte hem efter filmen, hade fys efter träingen idag en kvart  20 minuter.. är helt slut i armarna haha, värsta muskelknutten xD
Och nu sitter jag här efter ja duschat och så :) hihi
Ihelgen är ja bjuden på 2 hallowenFest ;D
Men jag saknar Sofíe och carro och alla så det blire nog dit dom är om dom nu ska dit jag troligen ska :) <3

*PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0