Utkast: Kom precis ...




Kom precis hem från skolan typ, sluta kvart i 2 (:
Har varit rätt okey fkts,
mamma och ja funderar på om vi ska baka tårta eller köpa en (a) hihi
men det märks,

Just för nu sitter jag och grejar lite med bilder och så, lägger in från mobilen.
men ska snart gå och hjälpa mammsen :) Niclas skulle komma förbi sen också:)
så om han är snäll kan han med få tråta hehe

snart fyller min älskling år men jag har beslutångest ! jag vet inte vad ja ska köpa, det står mellan 3 saker men vet inte ännu ..:(  men antar att det är meningen att det ska vara svårt för så är det alltid så fort man ska köpa nått?:P
men ja får se vad det blir, han fyller ju åndå 18 så nått bra måste ja ju köpa :)
och min lillebror fyller år snart med herregud! aja det märks . han fyller fan 9 år i november lilla hugo.. tiden går så fort,

men ska kila nu *Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0