Utkast: Hej.. Fredag; ...






Hej..

Fredag;
Va med älsking,Sophie och plutt:)  va i kd och köpte mej ett par bagyjeans och en stickad tröja som är som en tunika jättefin:) fast kan ha den till vanliga jeans med hihi..
sen hade jahandbolls match mot storfors det gick bra men vet inte va som hände riktigt där ett tag.. gick ner i deras tempo typ men jaja vann gjorde vi iaf..:)  Senare efter det skulle vi äta mat med handbollen hos erika med va inte på humör för det.. så åkte hem och duscha och så.. sen efter ett tag åkte ja,  Älski, Plutt och sophie :)
ÅKte till donken och käka lite mat..
Drog hem etfer ett tag jag mådda inge bra . älsking och jag sov hos mig (:

Lördag; Vakna typ runt halv 12 eller nått tror ja? Älskling skulle bort, nått med skolan till örebro så han åkte typ runt 1 halv 2 tror ja.. sen slappa ja typ hela dan fram till halv 5 typ då börja ja fixa mej, sen typ vid halv gjorde jag och mamma taco paj och käka mummms:)  sen gick ja upp och fixa mej igen seg som ja är som vanligt eftersom jag fassnar att kolla på tven hela tiden haha :P men aja.. mamma körde mej till sophie typ vid halv 7:)
Sen drog jag, Sophie och Robin på Bio med lena, Karina,eva och helen och hennes barn. Det va allså sophies mammas kompisar vi gick med :)
sen hängde vi på upp till eva :) sen efter nån timme gick vi hem till robin och sophie :) och satt där och tjata lite. sen kom mamma och hämta mig:)
Och mitt i natten vid halv 2 kom älskii som precis hade kommit hem frå¨n örebro :P men ja va fett trött så fatta inget haha .

Söndag;
Idag har ja varit en riktig mjukis haha, har bara feta mig och lata mej.. Macka chokladbollar och moffa i mej eller ah jag och Niclas.. vi kolla på film med :)
Vid 5 typ kom Niclas mamma och hämta oss, så va vi hemma hos Nickepicke ett tag sen, åkte vi till kga till Niclas tremäningar "stavning"? Niclas övningkörde.
sen när varit där blev det bjb en snabbis sen hem till Niclas igen .. och nu sitter jag här och ska snart äta .)

Helgen har varit bra :)

LOOOOVVVV!!!


 *Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0