POLISEN

igår har jag och älskling Varit tillsammans i 1 år Och 9 Månader 13 Oktober <3

Hejhej sitter här och gnagar nötter haha mumms*
Idag har ja inte gjort så mkt gick upp typ vid 7 hade idrott första lektionen.. och eftersom jag inte har nån cykel som en viss person har snott ! så fick mama köra mig.. efter skolan drog jag med sophie hem en sväng. sen kom johan och hämta mig.. åkte ner till polisstationen och fixa med cykeln..sen drog vi till maxi och köpte mat. som han håller på att göra nu tror ja ? hehe.. Har träning ikväll 19:15 :)

Annars vet ja inte vad det blir mer idag men det blir nog att tare lugnt och sitta här och kolla på tven :P

PUSS*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0