Bruna slingor eller inte ?




Hej!
har inte skrivit på ett tag menmen..
Idag har ja inte gjort så mkt sov hos sophie inatt och igår,, började kvart i 10 idag trodde jag men började 12:15 haha värt.
men iaf etfer skolan drog jag hem och slappa i soffan :) sen kom Niclas en sund, han har nyss åkt typ:(

I helgen va ja på hallowen fest, riktig kul :) fick träffa alla bäjjjbs!
alla mådde prima när kvällen va slut :P
sov hos Niclas i lördags mys*
Annars har jag inte gjort så mkt under helgen eller jo jag har jobbat också kom jag på hehe.

va med jenny i måndags :)
va på stan och kolla runt lite köpte mig en mössa & fick en parfym :D sen köpte ja en present till Niclas, tack för hjälpen gummsan :) <3

Imórron blire träning annrs vet ja inte.. uppdaterar imorron..


Funderar på att göra bruna slingor i håret, vad tkr ni ? ja vet inte om ja vågar (a)



 PUSS*



Kommentarer
Anonym

du har underbart fint hår, gör det inte ;)

2008-11-05 @ 22:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0