19/11

Onsdag:
Dagen började med att mamma kommer in och väcker mig vi 20 i 6, skoja om trött.. va tvungen att gå upp för att lillebror fyller år idag, och han ville att va skulle sjunga för han hehe^^
efter han öppnat alla paket gick jag och la mig igen, sov till halv 9 sen upp igen. 
Gick upp Pissa, frulle, sen fixa mig.. sen kom johnnie och hämta mig typ 20 i 10 hehe Tack (:
Hade omvårdnad första lektionen sen KOm typ kommunal och snacka, satt där och åk pepparkakor typ hehe, sen vid 2 Körkorts teori =P hade ett test men det gick bättre än väntat hehe hade som sagt inte pluggat på det, menmen
Sluta runt 3 fast vi slutar igentligen kvart över 4 xD Per va snäll idag hehe.
 Niclas kom och hämta mig på skolan, och så Körde Han ner Ronja,Nicole Och sofie till bussen med sen hem till mig (:
Niclas Klara Körkortet idag!!!! GRATTIS ÄLSKING!!
Efter en stund åkte jag och mamma till maxi, för ÄLsk skulle till bjb. efter det hämta jag och mamma dennis på jobbet, och nu hem städa lite smått i rummet släkten kommer ju vid 6 hehe bäst att det är lite fint haha;P
Menmen nu ska ja kila ha det bra

PUSS*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0